Sare1 Hiç kullanmadım çevremde de kullanan kimse yok belki biri vardır diye buraya sormak istedim. Diğer ağdaya göre acısı nasıl ve gerçekten soyuluyor mu yoksa diğeri gibi çekilmesi mi gerekiyor. Henüz almadım , indirime girmiş önce bilgi almak istedim..
iki_tospik_annesiii Sare1 bence hiç alma cnm ben kullandım ve hiç memnun kalmadım. Direk çöpe attım. Öbür ağda gibi açı çekiyorsun ve öyle görüldüğü gibide soyulmuyor.ben Hiç memnun kalmadım 🤷♀️
Altunayin_annesi Sare1 cekilmesi gerekiyor evet, yaptikca el alisiyor acisi bana gore lazerden cok daha az bikinimi bile aliyorum agdayla ama aci esigim zaten dusuk benim o da var
Seydakuzey Sare1 kalıp sir Ağdanın aynısı boncuklaşmış hali sürüp elinle çekiyosun Ağdanın acıtmayanı yoktur varsada tüyü kılı almıyordur
Sare1 Çok kararsız kaldım 1.5 yaşında kızım var. Doğuöa kadar kuaförde ağda yaptırdım çocuktan sonra bıraktım epilatörle almaya başladım ama ağdaya geri dönmek istiyorum. Makineyle uzun sürüyor ağda daha basitime geliyo ama sir ağdalarıda yapıştırınca kendim çekemşyorum cesaret edemiyorum. Acıdan çekemiyorum desem kuaförde senelerce yaptırmazdım. Bi fobi gibi oldu ağdayı kendim çekemiyorum. Eğer bu yavaş soyulmayla oluyosa yaparım diye dedüşünüyorum ….
spynrc Sare1 acısı normal ağdadan çok çok daha fazla 🙄 benim canım normalde ağdada acımaz ama bacağımın küçücük kısmına sürdüğüm boncuk ağdayı çok zor çektim ve çöp oldu 🙄