gulcezerenarslan Meyramm1 bisey olmaz büyüdüğünde zaten sığmıcak o aylarda bende hamakta uyutuyordum 5. aydan sonra dar gelmeye başladı ve yanıma aldım :)
Meyramm1 Hndbyz95 nedeniyle ayakta elde saklıyoruz birtek hamakta yatıyor tabi gece 3te yatiyo😃3e kadar salla dur
xrtalafx Hndbyz95 yattıgı yerın düz ve sert olmalı dıye bılıyorum omirilik gelişimi için internettende araştıra bılırsınız bebeklerın yatagı nasıl olmalı diye