Selen21 Du_dU35 biz ferrum damla önerdi doktorumuz lnu kullaniyoruz kabizlik yaşamadik sadece her kan ilacinda oldugu gibi birazcik kusuyor ilaci
Yagmur46 Du_dU35 canım biz ferrum kullandık ilk başta, kızıma aşşırı gaz yaptı, geceleri inim inim inliyordu kızım. Şimdi sidefer kullanıyoruz çok şükür rahatladı bebeğim
karabocuk Bende arayislardayim icerigi temiz olmasina özen gosteriyorum tavsiyesi olan varsa sevinirim