emine_dmrdzn Kızlar benim 20 aylık kızım. Saçını hiç kestirmedim.kızımın saçı hiç uzamıyor hep aynı erkek gibi.. aynı durumu yaşayan çözümünü bilen varsa yazsın lütfen
Niloyaninannesi Benim de kızım 11 aylık saçsız doğdu zaten. 10 aylık oldu baktım uzamiyor kestim hepsini 🤣 kimse benimle inatlasamaz 🤣🤣