Admsmyrgktg Geçen gun araştırdım bende bununla ilgili , internette bulduğum haberde "20 yaş alti çocuklara anne ve babasi vekalet ettigi surece şehiriçi ve şehirlerarasi yolculuk yapabileceklerdir"yazıyordu , kısıtlama saatleri dışında parkta-bahcede yada dışarıda geziyor olursa ceza yazabiliyolarmış. Ulaşım hâlinde siz yaninizda olduğunuz surece sıkıntı olmaz diye biliyorum , biz hafta sonu ilceye gidip geldik kisitlama saatlerinde bisi diyen olmadi 😉