Vanilyaaa gündüzleri zaten 1.5 saat ten 2 uyku uyuyor kuzum. Onlardada pek hareket etmiyor. O yüzden beşiğine yatırabiliyorum birde üzerini örtmüyorum mesela.
ama gece uykularında sağına soluna yüzüstü falan çok dönüyor beşiği dar geliyor uyanıyor, boyıda çok ızadı mesela beşikten atlıyor artık uyanınca, birde yerde bende yanına yatıyorum öyle uyuyor