Merhaba güzel anneler, bebegim 7 buçuk aylık sütümü 4. Aydan beri sagarak veriyorum. Bu aralar azalmaya başladıgı için ve kilo sorunumuz oldugundan bir ögün mama vermeye başladım. Sizce mamayı gece mi vermeliyim yoksa sütümü gece verip, mamayı gündüz mü versem bilemiyorum? Bir de sizin bebekleriniz gece kaç ml içiyor? Ve mama olarak Sma optipro başladık, kullananlar sizce nasıl bu mama?