Canom343 Kizlar artık çıldırmak üzereyim. Doğum yaptıktan sonra emzirme döneminde göğüs arasında koku olmaya başladı. Her gün duş alıyorum keseliyorum farklı farklı duş jelleri denedim dedorantlar kullandım sürekli pudraladim ama ne yaptıysam olmadı. Duş alıyorum 1 saat sonra koku oluyor. Daha önce hiç olmazdı. Yaşayan varmı bilgisi olan varmı ne olur yardım edin bana ya ☹️☹️☹️
EP- Canom343 cnm sütyenine dikkat et bende sütyenden oluyordu mesela pamuklu kullanmaya özen göster Tabi ki en büyük etken terlemek , hergün değiş sütyenini mümkün olduğunca
Ayyucebanu Canom343 göğüs aranıza pamuklu bebek mendillerinden koyun sürekli nemden ötürü koku oluyor bende yıllardır öyle az bişi nem olsun hemen koku olur sürekli pamuklu mendil koyun
Dnz_01 Canom343 göğüs arası değil ama Doğumdan sonra bende kendi kokumdan rahatsız olurdum ter mi süt mü bilmiyorum değişik bi koku yıkansam bile bi saat sonra yine duyardım ama şu an geçti yada ben alıştım bilmiyorum almıyorum artık o kokuyu bu arada üç ay oldu Doğum yapalı
Canom343 Dnz_01 6 ay oldu doğum yapalı. Geçmedi gitti artık kafayı yicem. Sanki çevremdeki herkez o kokuyu alıyor gibi. Ne denediysem gecmedi
denizsn Dnz_01 aynen o bende de vardı ekşimiş süt kokuyordum resmen çok şükür 3,5 ay oldu yeni yeni geçti. Ama korkmadım değil her zaman kalacak mı diye 🥴
Deletedmom11 Canom343 tüylenme varsa göğüs aranızda doğumdan sonra artıyor genelde. O yüzdende olmuş olabilir belki
Birkucukeylulmeselesi Canom343 göğüs pedi kullanıyor musunuz ya da sütünğz akıyormu emmediği süreçte bende ped koku yapıyor biliyorum iki damla süt aksa değişmiyorum az diye iki damla yani nohut kadar yeri ıslanıyo o zaman bile kokuyor eşkimsi
Canom343 Birkucukeylulmeselesi yok cnm sütüm çok yoktu akma filan olmadı. Göğüs pedide hiç kullanmadim
Aley_ Doğumdan sonra hormonlar eskiye dönmeye çalışırken bunlar olabiliyor, saç dökülmesi, terin aşırı olması ve kokması vs, sonra zamanla geçer. Hormonlar eskiye döndükçe düzeliyor maalesef bir süre öyle gidiyor.