Bundan 20 gün önce agumentin verdiler orta kulak intihabı oldu diye sonra ateşlenmeye başladı boğazına inmiş intihap dediler bu sefer de agumentinin 400 mg verdiler o bitti bugün kızım gene kuşağını tutmaya başladı ağlamaya başladı acile gittik tekrar kulak intihabı olmuş dedi bu sefer başka antibiyotik verdi napıcam ben ya başına böyle gelen var mı