Kızlar iyi geceler benim oğluş 7ay 20günlük boğazına da çok düşkündü 3 gündür hiç bişey sürmüyor ağzına normal de 180cc mama içerdi artık onu da almıyor yalvar yakar 120 anca içiyor ek gıdaya hiç girmiyorum 6 7 kaşık anca zorlamakta istemiyorum Red olmasın diye ne yapayım sizce? Dişi hala çıkmadı ondan mı diyorum ama çok huysuz çok yoruldum bunaldım artık 😭😭😭