Damla29 Molfixin normal cırtlı bezinden cok memnunum ama külot bez berbat sızdırıyor hem çişini hem kakasını 10 defa üst değiştiğim oldu oğlumun tavsiye etmiyorum kesinlike
Donkishot Damla29 bizde molfix kullanoyorduk dediginiz gibi ayni berbat ama suan e bebegin babyme bezini kullaniyorum okadar kaliteliki yumusakligi sizdirmiyor mesela bebek cok rahat ediyor iki kizimada ayni bezi kullaniyorum suan ve fiyatida cok uygun bu arada deneyin birakamazsiniz valla
Damla29 Mom987 yaaa kaç aylık bebeğiniz bizimki 2 bucuk aylık 2 aylık kontrolde 7 kiloydu erkek bebek olduğu için cok sıkmasını istemiyordum 4 numara kullanıyoruz külot bezide 4 aldık ama sızma yaptı
Mom987 Damla29 21 aylık bebeğim 5+ sleepy yada 6 molfix kullanıyorum 11 kilo yoktur ama büyük kullanıyorum bezi
Brookoli Damla29 evet taşma yaptı, sleepy külot bezde taşma yapıyor aynı zamanda. Zaten doktorumuz külot bez tavsiye etmiyorum kullanma dedi, hiç hava geçirmediğinden dolayı
Damla29 Brookoli hangi bez hava geçiriyrki belkide büyük geldi oğluma cırtlı bezde 4 kullanıyorum suan sızma yok külotta oldu bakalım biraz daha büyüsün bi denicem külot bezi
Pelin-Emir35 Mom987 19 aylık oğlum 10,5 kilo molfix 6 numara külot bez kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım hiçbir şekilde sızma yaşamadım aslında ben hiçbir bezde sıkınti yaşamadım ki molfix i gece bezi olarak bile kullanıyorum 🤷
Damla29 Mom987 evet bende büyük aldım bilerek ama belkide ayaktaki bebekler için daha uygundur cırtlı bezinden cok memnunum ama külot bex böle oldu belkide büyük geldi 3 no almam lazımdı 3 no da cırtlo bezde sıkma yapıyor
Damla29 Kubranoyan ya bilemedim cırtlı bezde 4 aldık gayet iyi memnunum ama külotta öle olmadı büyük gelmiiş olabilri
Yegino Damla29 bende kullanıyorum ama hiç öyle bi sıkıntı yaşamadım 🤷♀️ bu bez olayı çok garip gerçekten