aysegull Bebeğim 3 ay 26 günlük Rota virüsü aşısı yaptırmak istiyorum geçmi kaldık. İnternette farklı bildiler var.
Kuzeysmom aysegull en geç 3 ay 15 günlükken yapılıyor canım bana doktorumda ebede aynısını söylemişti
Fulyaeymen aysegull ben yaptırmıycaktım ama sonra pişman olup yaptırcam dedim doktoruma 4 ay 2 günlükken ilk doz 5ay20günlükken 2doz yapıldı
aysegull Ftmsnny ElanurSahin ben de öyle biliyordum ancak bugün bir hastanenin bilgilendirme yazısını okudum ilk dozu 6-14. Haftalarda yapılır yazmış. Zamanını geçirdim diye üzüldüm. Bebeğim 16 haftalık
Yusufunannesi Ftmsnny yanlış biliyorsunuz, daha bu gün doktorumuz 12. Hafta olmadan yapılması gerek, aksi halde invajinasyon (bağırsak düğümlenmesi, tıkanması) riski ortaya çıkıyor dedi.
ElanurSahin Bizde 3. Ayın içinde yaptırdık canım yaptırabilirsin sorun olmaz zaten önce muayene olucak bebeğin doktorun bilgi verir.
Benimoykum SheylaDgtkin doktorundan memnun değilim zAten getirin de demedi İstanbul medipol e götürüyordum 3. Ayda rota aşısı varmış bilgi bile vermedi
Ftmsnny Yusufunannesi ben doktorumun söylediğini yazdım ki bu ay 3. Aya giriyoruz giderken aşıyı alıp gidicez. Aynı şeyi sağlık ocağında söyledi hepsi yanlış biliyor olamaz ☺️