Sarileblebi Saat :08:55 dünya güzeli kızım ‘ Umay dünyaya geldi.💕 sizin bebekleriniz saat kaçta dünyaya geldi isimi nedir ?
Tuba Sarileblebi 14.08.2020 değil de 13.08.2020 doğdu benim oğlum☺️ ismi Kuzey Eymen ve saat 10:05′da doğdu💙
hirazls Sarileblebi bizde 14.07.2020 de doğduk 🐱 sizden bir aycık büyüyüz okadar:) saat 11:07 de dünyaya gözlerini açtı ismi HİRA💕🕊️
Lina1205 Sarileblebi oyy benim de 14/08/1998 aynı gün dogmusuz 😂😂 Allah’ım uzun ömürler versin inşallah ☺️ bizde 12/05/2020 salı günü saat 13:35 de damla lina’m geldi 😍
Ensarmomy Sarileblebi 22.08.2020🦋 Ensar’ım minik tospağam saat 10:33 te dünyaya geldi❤️ Bende yeniden doğdum onunla şimdi beraber büyüyoruz keşke daha erken evlenip anne olsaymışım diyorum. 25 te evlenip 26 da anne oldum🥰