Nehirmikailyunusemre moro refleksinden kaynaklı sıçrıyordur bebeğiniz, henüz rüyasında korkacak kadar büyük değil☺️ Yarım kundak yapıp kollarını sararsanız, kendini anne karnında gibi güvende ve rahat hisseder, sıcrayamayacağı içinde kendini uyandırmaz. Ağlaması da muhtemelen gaz sancısının girmesinden kaynaklıdır.