Merhaba hanımlar ,
7 aylık kızım çok hareketli yaşım genç olmasına ve evde 3 kişi olmamıza rağmen hepimizin pilini bitiriyor. Emeklemeye başlayalı 1 ay oluyor ve şimdide koltuklara tutunup kalkmaya başladı hiç durmuyor yerinde normal durmayacak bu süreçte ama onun dışında oyalayamıyoruz kızımı. Oyuncaklari ile oynatıyorum, sıkılıyor. Kitap okuyorum ona resimlerine bakıyor ama sonra eline gecirdimi kitabı yırtıveriyor. Yürüteçe koyuyorum basıyor cingarı. Zaten karnımdaykende belliydi çok hareketli olacağı. Ama bu kadarıni beklemiyordum. Iki sny durmuyor. Çok hareketli bebegi olan anneler nasıl oyaliyorsunuz ne oyunlar oynuyorsunuz bebişleriniz ile? Yardımlar yardım çığlıkları🤦♀️