Oğlum çok sıkılıyor evde gurbetteyiz okula gitmesi lazimdi ama durum malum. Onunla oyun kurmaya calisiyorum ama tek basima birde 8 aylık oğlum olunca asiri tablet bagimlisi olmaya basladi. Evde nasil vakit geciriyosunuz merak ettim yardimci olursaniz sevinirim❣️