BademsMam Canım anneler 💙💜 Süt alerjisi var benimde kızımın neye neyle başlıcağımı hiç bilmiyorum. Siz hangi gıdaları vermeyle başladınız bebeklerinize. Hangi gıdayı nasıl verebilirim. Sizler nasıl verdiniz. Yardımcı olursanız sevinirim 😘😘😘😘
birmelekannesi2 BademsMam canım bızımde alerjımız var 😊 biz once sebzeler ile tadım yaptık sonra meyveler ile 3 gun kuralıyla. Havuc, kabak, patates, elma, armut, muz, şeftali, kayısı bu sekılde gıttık 😊
BademsMam birmelekannesi2 teşekkür ederim bende öyle başlayayım o zaman ☺️ cam rendeyle mi remdeleyip verdiniz meyveleri peki