Ben ilk çocuğumu 38. Haftada, ikinciyi 39+6 da doğurdum ilkinde sancım biraz daha uzun ıkınmam kısa sürmüştü, ikincide açılma sancı kısmı kısa sürdü ıkınmam uzun sürmüştü o yüzden içini ferah tut bu daha hızlı ilerler🙏🏻 Doktor seni daha günün varken niye o kadar zorlamış ki alttan muayenede 🤦🏻♀️ Ben 3cm açıklıkla 3hafta dolandım, doktorum istesek simdide doğurturuz ama boşuna suni sancı çekmene gerek yok kendi gelsin daha 42ye kadar yolu var demişti. Lekelenmen normal o kadar zorladıysa ama sancıların da varsa tetiklemiş olabilir doktor. İnşallah vaktinde çok kolay bi doğum olur sağlıkla alırsın kucağına bebeğini🙏🏻