KuzeyiinAnnesii hala gaz sorununuz mu var ki? Bizimkini dik oturtunca çıkarıyor dik kucakta tutmakla da.
Seninkinin o kdr yanmiyor anlaşılan dişleri buz gibi sey 2 dk içinde agzinda isinmak degil yanıyor.
Biberonin basini da koysan olabilir mesela onu çiğner rahatlar.
Bunlar ise yarıyor bu sekilde dis kaşıntılarını birazda olsa giderip besle öyle daha iyi yer rahatlar. Gündüz vermesen bile gece mutlaka fitil ver çünkü gece dis sancısını biz bile çekemiyoz malum
Eczaneden kendin alabilirsin yazdirmadan.
Bir de elma fln agzina tutorum ben eksi gibide oldu mu daha rahatliyo emio suyunu fln oda iyi geliyo