Silbey biz de 4 aylık olduk. Az emiyor iştahsız diye düşünüyordum fakat çocuk doymuyormuş doktora gidip aylık gelişimine baktığımızda anladık. Kilo alamamış gelişimi yavaşlamış. Doktor emzirdikten sonra mama tavsiye etti . Emzirin daha sonra mama verin doyduysa almaz mamayı ama mamayı alırsa anlayın ki sütünüz yeterli gelmiyor dedi. Ben de öyle yaptım çocuk emzirdikten sonra 90 cc mama yedi 🙈 meğer aç kalmış çok üzüldüm günlerdir çok huysuzdu meğer ondanmış. Sizinki de aynıdır demiyorum ama bence bi kilosuna gelişimine baktırın derim. Sevgiler💕