arya45 benim biraz sorunlu bir hamileliğim vardı. Panik atak falan vardı bende. Daha önce bir düşüğüm olmuştu o yüzden bu hamilelğimde çok endişeliydim. O kadar endişe ve korkuma rağmen hep beni rahatlattı her soruma içtenlikle cevap verdi. Her sorunumda WhatsApptan yazdım cevap verdi. Bazen randevu almadan çat kapı gittim evham yaptığım durumlar oluyordu kontrollerimi yaptı. Ben çok memnun kaldım her şeyiyle.