Merve123456 bizim doktorumuz günlük, kahve fincanını gećmesin demişti ilk ay. Bu ayı geçirin. Sonrasında siz arttirmaya başliyorsunuz ,bebeğinizin yeme durumuna göre. Bağırsaklarının alışması için doyana kadar yedirmeyin bu ay. Sevmedigi şeyi zorlamayın. Sonrasinda yemeğe karşi tepki verir. Kabız olmaması için az az en güzeli. Benim oģlum çok şükur kabizlik yaşamadı şu an 10 aylık. Meyveleri verirken kabız mı yapar ishal mi dikkat edin mesela. Muz elma veriryorsam içine armutta koyardim dengelesin diye. Internetten bulabilirsiniz. Yaza geldiği için ek gidaya başlama işimiz, meyve boldu. 2 meyve ile başladım. Az , az baktım sıkıntı yok 2 gün yedi ,diger gün 1 meyve daha kattım. Ilk meyve ile başladık ama sebzeyi yememezlik yapmadı. Genelde meyve ile başlayan yemez derler . Iyi zeytin yağı alın . Hafif tavada ısıtın asit gitsin.( duman çikmasin sadece hafif kokusu geldimi kapatın yanmasın ) Sebze yaptığinızda içine çok az damlatın. Ilk ay sebze vermemistim ben ama 5 aylıkken tadımlara başladık biz. Aklıma bunlar geldi.