Hepinize merhaba kızlar Happy momdan yeni geldim buraya ☺️ Doğum yapalı tam 12 gün oldu monokoryonik monoamniyotik tek yumurta ikizlerine hamileydim doktorum en geç 32. Haftada alınmaları lazım yoksa birbirlerine dolasabilirler riske atamayız demişti gelen erken sancılarımıda durduramayınca 31+6 da doğum yaptım yavrularım 1650 ve 1630 gram doğdular 12 gündür kuvözdeler ciğerleri gelişmediği için solunum sıkıntısı cekiyorlardi 3 gün önce birisi tamamen cihazlardan kurtuldu emzirdim ve tuttu, digeride 2 gün önce solunumdan çıktı emzirmeyi denedik ama o daha henüz tam alamadı biberonlada ilk defa o gün denediler onu güzel tuttu iki güne emerde dediler. Kuvöz sürecimiz cok uzarmi sizce ne zaman çıkarlar böyle bir durumda cok özlüyorum cok zor geliyor 😔