Bebegıme mama vermeye başladım (aptamil) gece uykusundan önce ama kafama bişey takıldı. Kaynar suyamı koyucaz mamayı yoksa kaynayıp ılımış suyamı cunkı uzerınde oyle bosey yazıyo bıde gece vermem gerekırse kaynatıp temosa koysam o suyla tekrar kaynatmadan mamayı yapsam olurmu. Bu arada oğlum 9 aylık 3 numara kullanıcam