Hilaltrkmn Kaç tane vuruyolar acaba vurduran oldumu 3 aylk aşıyı biri 4 tane vuruyolar heralde dedi korktm yvrum nasl dayanck o kadarına
Hsrtgndz Benim oğlumda 3 cu ay asisin ağın verdiler kuzum aşı takviminde asi yoksa kafaya goremi asi yapıyorlar anlamadım ,☹️☹️☹️
Seyma-2436 Hsrtgndz rotavirüs devlet tarafından karşılanmadığı için takvimde yok yani siz alıp yaptırıyorsunuz o yüzden
Busranehirmila Hilaltrkmn canım benim bebeğimin süt alerjisi var ve rotavirüsten korkuyodum burada çok okumuştum hatta bazı doktorlar yaptırmayın diyomuş falan ama benim doktorum hiçbir şekilde alakası olmadığını söylemişti. Yaptırdık ve en rahat geçirdiğimiz aşı rota oldu hiçbir yan etkisi olmadı ki dediğim gibi kızımın zaten alerjisi var. Yani doktorundan başkasını dinleme çünkü alakası yok
Seyma-2436 Hsrtgndz 3. Ay yapılıyor geçince yapılmıyor bildiğim kadarıyla. 311 lira eczaneden kendiniz alıyorsunuz rotarixti adı galiba iki doz yapılıyor. 3. Ve 5. Ayda eğer yaptıracaksınız bilginiz olsun. Belki hemşireniz gidince bilgi verecektir size
Hsrtgndz Seyma-2436 tamm cnm saol en iyisi ben bı sağlık ocagini arayıp soruyum ben 2013te kızımı doğurdum ama onda bu aşılar yoktu bunlar sonradan çıktı galiba