16 oldu doğum yapali Kan tahlili yaptiramamistim dogum sonrası kendime bugün sonuçlarım cıktı. Kötü kolestrolüm baya yüksek cikti :( ayrıca tsh imda yüksek cikti baya doktora sonuçları attim ama hala dönmedi bu şekilde sonuçlar yasayaniniz var mı ne oldu neler yaptınız