Hepimom Memnun kaldiginiz uyku tulumlarini ve varsa tog degerlerini yazar misiniz? Ayakli uyku tulumu mu? Yoksa torba seklinde olan mi? 3.5 ayligiz ve merak ettigim son sey, uyudugu odanin sicakligi yaklasik kac derece?
Sevgilimmm Hepimom ayaklı tulum cok iyi bence iyi ki öyle almışım. Lcw 1.7 tog kullaniyorum odam 21-22 derece oluyor geceleri
Brookoli Hepimom lc waikikiden almıştım ben 😊 2.5 tog ve oda sıcaklığı 22-24 arası değişiyor, tulumun içine yalnızca kısa kollu zıbın giydiriyorum. Üstünede birşey ötmüyorum hiç 😊
Brookoli Hepimom 2.8 togmuş yanlış yazmışım. Ve ayaklı tulum değil, ayaklarına ince Bi battaniye örtebilirsiniz 😊 bu arada benim bebeğimde 3 buçuk aylık sayılır 😊
Avakadolumama Sevgilimmm bizim de 21 derece üşümüyor mu bebeğiniz ? İçine ne giydiriyorsunuz ? 1,7 düşük gibi geldi ya 🙄
Sevgilimmm Avakadolumama yok zaten 1 ,toglar 22-24 derece arasıdır. İçine bir pijama takımı giydiriyorum üşümuyor asla
Cemoloy 2.8 tog aldık lcwden. içine uzun kollu atletle giydiriyorum. Gece genelde 21-22 derece bizim de. Sırtı falan soğuk olmuyor genelde. Ben memnun kaldım şahsen, tavsiye ederim
Skannesi Cemoloy 2.8 tpğ uyku tılumu diye arattım lcw de ama ince gnlük tulumlr çıktı. Nasıl aramalıyım arama motorunda. Kaça aldınız bu arada
Azerr Kızlar tog ne🙈biri beni de aydınlAtsın bizim ev yerden ısıtmalı 25 derece oluyor otomatik oğlum 17 aylık hiç tulum kullanmadım bu kış ev değiştirdik mecbur kullancam lcw den tulum aldım ama bakmadım bişeyine 3 yaş aldım o kadar
Cemoloy Azerr tulumun elyaf kalınlışı için tog değerleri var oda ısısına göre tog değerini seçiyorsunuz. Mesela bizim evimiz 21-22 derece o yüzden 2.8 uygundu 😊
Tazeanne0134 Hepimom valla canım derecesini bilmiyorum ama lcw kullanıyorum biri 1.7 diğeri 2.8 ve çok memnunum gayet güzel sende evinin ısısına göre alırsan sorun yaşamazsın inşallah
Tazeanne0134 Skannesi https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Uyku-Tulumu/4457947/1038802 Bak birisi bu
Arasannesi Hepimom 1.7 tog kullanıyoruz odamız 22-23 oluyor.içine zıbın ve kendinden çoraplı ince bir alt gıydırıyorum.daha yuksek tog almadım bebegım terler bazen bununla bıle hafif terledıgı olabılıyor.e bebek ve babymall den de bebetto markanın tulumunu kullanıyoruz memnunum
Misssimsek Hepimom e bebekten ayaksiz 1.5 tog aldım. Çünkü ayaklı.tuluma tovbeliyim. Odamız 24 derece oluyor. Sadece atlet tarzı zibin çorap giydiriyirum.icine. terlemiyir usumuyor.. sabah kolları bacaklari sıcacık oluyor üstüne değiştirirken. Birde içim rahat etmiyor diye ince penye battaniye atıyorum bacaklarına ama hiç ustunde durmuyor tabi
Aras-ve-annesi Hepimom e bebekten 1.5 tog aldım gayet güzel şuanlık onu giydiriyorum altına uzun kol zıbın ve çoraplı ince bir eşofmanla. LCW dan 2.8 aldım bide henüz kullanmadım ama çok güzel ve kalın baya havalar daha çok soğuduğu zaman kullanırım