Oğluma doğduğundan beri bu markayı kullandık. Pipisine falan dolanıyor pamuk gibi beyaz iplikler. Diğerlerinde de oluyordu ama bu numarasında daha bi arttı poposunun içi bile parça parça pamuk oluyor. Bizde mi bir sorun var acaba sizler de aynı sorunu yaşıyor musunuz