Ecepyrz Mom4775 yaz kış farketmez oda ısısı 22-24 olmalıdır bebeklerde sağlık bakanlığı da bu şekilde diyor 😊
Sevilayy_1 Mom4775 kışın kombi yanmayan odamın ısısı 18 buz gibiydi astım rahatsızlığı yada solunumla ilgilisi sorunları olanların oda sıcaklığı 19 20 arası olmalı bence ideal sıcaklık 22 23 arası 🤷🏻♀️
Mom4775 Ecepyrz çocuk doktorlarının yorumlarını bayağı bi araştırdım,öyle söylemiş çoğu. Bilemedim şimdi.
Fg50 Bnm evimde 18-20 arası çok korkuyorum bebeğim hasta olacak diye 🙁 o yüzden yanımda yatırıyorum kendi sıcaklığımla üşümesin diye
Fg50 Ecepyrz canım 6-9 aylık için var mı acaba uyku tulumu ? Bu arada bebeğim henüz 2 ay 20 günlük hangi aralıkta almam uygun olur ki
Ecepyrz Fg50 var tabi e bebek lcw den bakabilirsiniz daha kaliteli bişy isterseniz owli ve halo kesinlikle harika ama cok pahalı
Birhemsireanne__ ya benm aklımda şu var 22 23 derece olan evde kalın battaniyd mi örtmeli ne örtmeliyix acaba