yamacalimoms 2 aylık bebeğim ellerini kollarını aşağı yukarı yapıyor normal mi bu ne zamandan sonra sıkıntı olur bu hareketleri😳
GoGirl yamacalimoms yok artik ya okumayin bence 2 aylik cocuga doktor prof teshis koymaz.bu derece etkileniyosaniz gormeyin o postlara.
CemreKerem35 yamacalimoms ben sizin bir postunuza ve bir iki kez de yorumlarınıza denk geldim . Sanırım okuduğunuz ve duyduğunuz şeylerden cabuk etkileniyorsunuz.🙊
Balli_pastamm_ yamacalimoms Canım daha onun yaptığı hareketler bilinçsizce Daha şimdiden neden bunları kafana takiyorsun ki,ilerleyen zamanlarda öyle bir sey varsa doktorunuz veya siz farkedersiniz zaten
Mom93 yamacalimoms annelik icgudusu olabilir de bu kadar olmamalı sakin olun bence. İki aylık bebek ellerini kollarimi oynatıyorsa bu çok iyi hatta benim oğlum iki aylıkken koyduğum yerde kalıyordu şimdi sekiz aylık olacak heryeri talan ediyor
yamacalimoms CemreKerem35 Anne olmadan tam tersi biriydim nasıl oldu bilmiyorum 1 yıldır çalışmıyorum genellikle evdeyim bebeğim ev işi birde buraya giriyorum sadece, bu virüs herkesi mahfetmis durumda nasıl asicam bilmiyorum
Deletedmom11 yamacalimoms nolur yapmayın burda biri sorun olur dese veya benim bebeğimde öyleydi otizm desene yapacaksınız. Nolur herkesin bebeğinin hareketiyle kıyaslamayın nolur 🙏🏻
yamacalimoms Balli_pastamm_ Göz teması kuruyor gülüyor bana takip ediyor nesneleri ama burda okuyunca acaba dedim kendi kendime
yamacalimoms Mom93 Haklısınız bu virüs bizi mahfetti 1 yıldır çalışmıyorum genellikle evdeyim çocuk ev işi falan derken kafa dağıtmaya çok ihtiyacım var 😔
Balli_pastamm_ yamacalimoms Bu ayda ki bebeğin hareketlerinde bir şey arasanız ilerleyen aylarda daha fazlalaşır bu tavriniz bence rahat bırakın kendinizi,gayet normal zaten dedikleriniz de merak etmeyin
Mommysharkdoodoodoodoo 🤷🏼♀️ 2 aylık bebek bi elini tanıyor zaten bırakın çırpsın 🤣 çocuğun elinden de tek eğlencesini almayın yahu otizm falan ne alaka dur daha neler yapacak bebeğin ohoooo
Pedagog_anne yamacalimoms korkma yoktur birşeyiAllahın izniyle yeni anne olduğun için psikolojikman insan herşeyinden birşeyler çıkarıyor o dönemler tecrübesizliğinden oluyor biraz da hormonlar daha tam düzene göremediği için bazı düşünceler insanı esir alıyor sonra bir kaç yıl sonra bu hallerine şaşırırsın gülersin belki de 😀
Ilbilge Ya şu el kol oynatma olayı nedir ya benim bebeğimde sürekli elini bileğinden itibaren sallıyor böyle kafayı yedirdiniz her ğostta elini sallıyor acaba otizm mi diyonuz bağlantısı ne
yamacalimoms Ilbilge bende burdan okudum bunu işte kanat cirpar gibi bişey yapıyorlarmış ne alakaysa😒 bilgim yok pek
Ilbilge yamacalimoms tövbe yarabbim ya vallahi burasıda bilgi kirliliği dolu aslında açtım otizm belirtisine bakıyorum . Benim oğlum seslenince kontak kuruyor gülüyor canı isterse gelip sırnaşıyor yemin ederim paranoya oldum iki sn de neyse çok şükür. Sende takma bacım yavrun daha çok küçük bebeğinede sakın acaba mı diye yaklaşma bol bol kokla