Ya annecikler sevincimi mazur gorun ama sizlerle paylasmak istedim. Kizim 15 ay 7 gunluk ve bu gun ilk kez anne dedi. Bir kaç kelime soylerdi şimdiye kadar isteklerini bildirirdi ama hic anne dememişti. O kadar sevindim ki 😄😄 sizin bebişler ne zaman anne demislerdi. Benimki bir az geç kaldi gibime geliyor da.