Kızlar yarım saat içinde 2. Postu açtım ama hemen fikrinize ihtiyacım var. Bugün oğlum ( 16 aylık ) gıcık tuttu, öksürdü öksürdü sonrada kustu ondan öncede yoğurt çorbası içmişti. Felaket kokuyor, sildim, tekrar sildim sonra baya sulu sildim güzel kokulu temizleyiciyle makineyle çektirdim. Hala kokuyor napıyım sizce bi fikriniz var mı ?