09Sernur Phılıps Avent ultra air aldım yok almıyor almıyor yeniyken verdim doktor verme seni emsin dedi şimdi almıyor siz nasıl alıştırdınız 52 günlük başkamı alsam ki 🤔
Berenkoo 09Sernur ben her emziği denedim 25 günlükken ultra airi zor aldırdım iyikide tuttu yoksa işim çok zordu
Hanifeikranur 09Sernur ben bim den almıştım bambino . İlk bir kaç defa verdim öğürdü . 2 aylıkken bir hafta üstünde durdum emziğin sonra tuttu . Şimdi havada kapıyor 😁
Mehmetim01 09Sernur 8 emzik sonrasi hepside pahali emzikler tabi emmedi 5 liralik emzik emdi vakti gelince tutuyor ilk aylarda emmiyorlar
Yasemin_06 09Sernur cnim.benimkide zor tuttu avent kullaniyorum.bende basta almadi tabiki emzigin arkasindan tik tik tik diye vuruidum.oyle.oyle alisti simdi gordugu yerde hopp agiza ama alistirmasamiydimki dedigim cok zaman oldu yani 😁