Rbabaer Hanımlar merhaba ben 13 gün önce normal doğum yaptım bugüne kadar hiç bir sıkıntım yoktu ama bugün dikişlerimde aşırı bir yanma ve batma var hergün pansuman yapıyorum ama bugün böyle bir reaksiyon oldu bunu yaşan var mı acaba