Eymen_erol 2 aylık bebeğim 12 saatte 10 bez kirletti büyük tuvaletini yaptı sizce normal mı yoksa ishalmı biraz da huzursuz yarın doktora gideceğim
nursocum Eymen_erol normal canım o dönemde benim oğlumda o kadar cıkarıyordu anne sütü içiyor muhtemelen sürekli azar azar yaptığı için birde altı kirlenince çok huzursuz oluyordu 1-2 aya 4-5 günde bir sırtına kadar yapar 🤣