Normaldede emerek uyuyordu memeyi agzindan cikarsam asla uyumazdi uyuyosa uyanirdi hatta. Simdi soyle yapmaya basladik. Once yatagina beraber uzaniyoruz uzanirken emiyorr sonra birakiyor tekrar geri emmek istedigi an kapatiyorum gogsumu bazen israr ediyor israr ederse şşşş diyorum kendi yatıyor bi saga bi sola donuyor yarim saat suruyor tabi uyumasi😂 yaninda yatar sekilde hic ses yapmadan ve hareketlerine tepki vermeden bekliyorum sadece. Deneyin🤩🤩 15 aylik bu arada