Anneler 13 aylığız ama bebegim ek gıdaya başladıktan sonra yemeğini yedikten 10 dk en geç 30 dk sonra 💩yapıyor. Bir yazı okudum besin alerjisi olan cocuklarda olabiliyormuş. Öyle yemesine göre kil6i alimida çok. Değil 4 aylıkken kanda alerji cıktı ama sonra pandemi nedeni ile gidemedik test yaptırmaya. Şu andada gitmeye cesaretim yok.Boyle bir durum yaşayan varmı acaba.