İyi akşamlar kızlar 1 ay önce de kızım kilo almıyor diye doktorumuz kan tahlili yaptı ve sağlık ocağının yapacağı geniş kapsamlı tahlili de yapıp bze sağlık ocağına teslim edersiniz dedi o gün sadece d vitamini eksik dedi başka bişey yok gayet sağlıklı demişti çok şükür bugün sağlık ocağına babası 1 yaş aşısına götürdü ebe baş kol karın kilo ölçümü yapmış bişey dememiş ama hastanenin verdiği kan tahliline göre karaciğer enzimleri yüksek doktorunuz size bişey demedi mi demiş eşime doktor önemli olsa farketmezmiydi çok endişelendim ne yapmalıyım başına böyle bişey gelen var mı (Allah kimseyi evladı ile sınamasın )😢