SelmaYakup
SelmaYakup 1 aylık bnm sıpamda anoson versem bişi olur mu ki bnmkide uyumuyo 😞 bayılacam uykusuzluktan gece duş aldırdım karnını doyurdum yine yatmıyo kakasını yapamıyo yada gaz sancısı oluyo gazını çıkarıyorum bu sefer ıkınmaktan uyumuyor 😞😞