Sütüm subhnallah çok Doğum yapmadan bile şakır şakır gelirdi. Hala da öyle önüne bez koyuyorum artık. Ama kızım çok kısa emiyor 5dk belki anca. Kilomuzda 4900 3 aylık. Yani bu süte göre bu kilo neden oluyor anlamıyorum . Emmek istemeyince sağıp biberonla veriyorum almıyor geri atıyor ağzından . Nasıl yapmalıyım ? Ön sütü alıyorsa koyu sütü mü alamıyor acaba ?