BaharAk benim oğlumda öyle biraz zayif ama istahsiz değil. Ama yer yemez kaka yapar günde en az 3 4 kere bazen 5 olduğu da olur. Bence tamamen metabolizma ile alakali. Oglumunki çok hızlı. Benim de öyleydi küçükken zor kilo alırdım. Ama sağlık açısından demir gibiydim. Bence moralini bozma yapısı böyleyse böyle sindirim sorunu yaşamak da çok kötü ablam yıllardır hep kabız sürekli hastanelik oluyor. Sürekli bagirsaklarina mudahele ediyorlar. Oda kabizlıktan mide bulantisindan istahsiz ve zayif bir tipi var. Inan öylesi daha zor.