Akurt organik olmasının alerjiyle pek alakası yok. Saydıklarınızın çoğu gluten içeriyor. 3 wr gün arayla teker teker deneyerek, ishal, döküntü, huzursuzluk gibi belirtileri var mı diye bakmanız lazım. Çoklu gıda alerjimiz var çoğunlukla beyorganik kullanıyorum ben.