Zisann benim bebegim 1 yasinfa degil dha erken basladi isirmaya ve en son ki isirma asiri derece de yara yapti ve artik emzitemiyordum yaklastiramiyorfm bile dha kucagima almadan aglamaua basliyordm ondan once boyle aci cekip bebegime yansitana kadar memeden kestim ben sonucta 1 yasina kadar emzirmism hic emziremeyen anneler ne yapsn