ElifAda9e Haftasonu disari çıkma yasağı ve 21.00 sabah 05.00 e kadar inşallah herşey yoluna girer Allah ım herkesi korusun
Poncik38 ElifAda9e inşallah herşey düzelir bu yasaklar işe yarar. Bi aralar neredeyse bitmek üzereydi yasaklar gelince. Şimdi o kadar ölü var cok kotubir durumdayızz
turansmom ElifAda9e haftasonuda yasak var 2 gün 💃💃💃 ooohh sadece cekirdek aile bir arada oluyor artık kaynanam zırt pırt gelneyeceeek😂😂
ElifAda9e Poncik38 evet ya hasta sayısı çok fazla herkes herkesten korkar oldu insanin iyice psikolojisi kötü oldu
Tuba_sahra Wolverine AVM ler HES kodu ile alcakmis.Marketler belirli saatlerde açık olcakmis ben öyle anladım yorumlardan
turansmom GoGirl yok öyle birsey ayni evde sadece kendi ailen olmak zorunda digerlerini ara polisi burda kaldilar de gelip alsinlar😂
Mini_ka turansmom ben yolladım bugün eltisi korona olan biriyle temas etmiş evleri dip dibe gittiğime pişman oldum diyor yarın çıkıp gelmese bari bizde bişey yok diye 🤦
turansmom Mini_ka Açık acık söyle test yaptır diye benimkide temaslıydı test yapmadan sakın buraya uğrama dedi test yaptırdı bu sefer 5 gün daha bekle emin değilim😂