Rana-2004 Bu kitaplardan alan var mı ??? İnceleme fırsatım oldu kitapçıda aşırı güzeller şuanda hepsiburadada indirimdeler almak isteyen varsa kaçırmasın derim 😁 çok heyecanla bekliyorum gelmelerini
Rana-2004 TospikOglusum 2-5 yaş ama Renklerinden ötürü daha küçüklerinde dikkatini çeker diye düşünüyorum çünküüü siz bile görünce bayılıcaksınız 😁 reyonda eşimle en az yarım saat inceledik hepsini ☺️☺️
Rana-2004 CemreKerem35 bende çok sevdim bakarken dört gözle gelmesini bekliyorum oğlum daha 7 aylık ama ne tepki verecek merak ediyorum 😀
Rana-2004 Kvrckanne isim verirmisiniz hangisi daha çok ilgisini çekiyor ☺️ Şuan 4 tane aldım severse seriyi tamamlamayı düşünüyorum içi daha hareketli olması önemli tabi renkli olmasıda
bitterikolata Rana-2004 çok güzeller oğlum çok seviyor ben bile kendi kendime severek okuyorum oynuyorum 😂
baloglus Rana-2004 oğluma almıştım bikaç tane gerçekten oyalıyor, dikkatlerini çekiyor. Ama şuan incelemekten çok yırtmayı tercih ediyor😊
Smnl Rana-2004 gecen Trendyol indiriminden almıştım tanesi 15 e denk gelmişti. Kızım da sevdi ama biz eşimle daha çok sevdik çok eğlenceli 🤩