Lütfen tecrubenizi paylaşın!!!!!
11 kasımda sezaryen doğum yaptım. 2 hafta sonra yani çarşamba günü dikişlerim alındı. Fakat dikiş yerinde yaklasık 5 gündür sızıntı şeklinde kanama devam ediyor. Doktorum sargı bezi koy korse tak dedi. Ama çok tedirginim. Kanama ne kadar devam eder. Durması için ne yapabilirim. Benzer durum yaşayan oldumu.