Melike13
merhaba canim ... benim kızım 4 ay 10 günlük.. maalesef 2.ayından beri ayni sıkıntıyı meme reddini yasıyorum.. artık fazla zorlamıyorum kabul ettim bu şekilde. emmedigi zamanlar kendimi sagip 1 damla 1 damladır düşüncesiyle harrket ediyorum.. yalniz ten temasını dene istersen , anne ile bebek arasındaki bağı kuvvetlendiriyor bir cok kişi de işe yaramış...belki sende de fayda saglar ... bende uyguladim simdi gunde uykusunda yattığı zaman 2 yada 3 kez emiyor .. buna da şükür.. en azından hiç almamasindan daha iyi sanirim...