Bebegimm42 evet 1 ay boyunca günde bir çay kaşığı 1 aylıktan sonra her emmeden onra biboronla verdimkendin belirliyordum nekadar içmesi gerektiğini doktor kontrolünde doktorum söyledi ben yaptım siz eyer mama kullanıyorsanız her mamadan sonra 1 çay kaşığı içirin 1 aylık olduktan sonra biboron la verin