Yagmursonrasitoprakkokusu Bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Süt artırma konusunda hangisi daha etkili sizce?
Betim Yagmursonrasitoprakkokusu ben bestlak damla kullandım ama artırmadı ama hurmana still tema artırdı 3 aylık bebeğim hala içiyorum . Günde 2 kez içiliyor ben 1 kez içiyorum ona rağmen artırıyor ☺️
Aysenurmiran Yagmursonrasitoprakkokusu bestlak kullandım çok memnundum Hale’n kullanıyorum azalınca baya faydası var
ElifAlmila55 Yagmursonrasitoprakkokusu ikisinide kullandım 👍 işe yarıyor e bebekten promalt aldım buda işe yarıyor ama bunların hepsi katkı maddeli ve şekerli hepsini bıraktım. Momstok anne çayını kullsnıyorum düzenli kullanmıyorum artık çünkü bebrğime yetiyor düszenli kullsndığımda emzirme sağım yaptığınızda süt artıyor. Birde benim ara öğün yaptığım tarifi deneyin çok güzsl işe yarıyor.! yoğurt yulaf ezmesi badem fındık ceviz çiğ hepsi hurma incir hepsini bir kasede birleştir afiyetle ye cok güzel süt oluyor🥰
GameOver Bestlak damlayı kullanmadım ama humana çayını ictim çoğaltıyor evet ama tahin helvası daha cok arttırıyor tavsiye ederim ☺️
Yagmursonrasitoprakkokusu GameOver çok teşekkür ederim. Tahin helvasını da yiyorum, tahin pekmez de ama çoğalmadı sütüm. Bide humana deneyeyim
Gunsss Bestlakta humanada süt artırıyor ama şeker katkısı çok fazla kilo aldım onlar yüzünden. Diyetisyenin fitomilk diye bir bitki çayı önerdi oda çok işe yaradı. Birde günde 4 lt su dedi. Ben 3 içiyordum sütüm azdı 4 e çıkarınca arttı