Merhaba kızlar. 4 aylık anneyim. Sütüm vardı ama hep azdı mama meme gidiyorduk. Öncelikle gece maam veriyordun sonra emzirmeye başladım inanın mamayı bıraktık gece emzirmesi cok iyi geldi ama birşey içtim ki bu 4 ayda içtiklerine bedeldi. Kızlar mutlaka ama mutlaka boza için. Dün içtim gündğz evede akldık evde de içtim toplam 2 bucuk bardak gibi. İnanılmaz derecede süt yaptı maşallah. Paylaşmak istedim. Evimiz uzak ama eşim gidp alıcak yine imkanını var ise mutlaka alın ve için